Επισκευτείτε το thrylos-fans.net

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Τίτλοι Τέλους

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους επισκέπτες και τους αναγνώστες του μπλογκ αυτού που στήριξαν την προσπάθεια μου από τις 25/9 που δημιούργησα το anti-Gershon blog (red-reports στη συνέχεια). Η προσπάθεια έφερε αποτέλεσμα καθως στη δική μου φωνή προστέθηκαν χιλιάδες φωνές οπαδων και φιλων που δεν ήθελαν τον Γκερσον στον πάγκο του Ολυμπιακού. Απλά εγώ φώναξα από τους πρώτους, αν οχι πρώτος, καθως ημουν αρνητικός για την έλευσή του στο λιμάνι οταν ακόμα ακουγόταν σαν φήμη το καλοκαίρι του 2006...

Πλέον, η ομάδα μετά απο 1 1/2 χρονο απέκτησε προπονητή. Και μάλιστα έναν εκ των κορυφαίων της Ευρώπης. Εγω δεν εχω λογο να συνεχίσω να διατηρώ αυτό το blog. Θα σας περιμένω όλους στο thrylos-fans.net, το πιο φιλόξενο φίλων του Ολυμπιακού να συνεχίσουμε τις συζητήσεις για την ομάδα που λατρεύουμε.

Ευχαριστώ θερμά

Πάνος