Επισκευτείτε το thrylos-fans.net

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Συνέχεια

Το Πάρτυ που ξεκίνησε την περασμένη Τετάρτη απέναντι στην Προκόμ, συνεχίστηκε και χθες απέναντι στον Κολοσσό, και ελπίζουμε να μην τελειώσει ποτε. Το 106-84 ήρθε απολύτως φυσιολογικά καθως ο ολυμπιακός πρόλαβε να καθαρίσει από το πρώτο ημίχρονο (61-43) και μετά να κάνει συντήρηση δυνάμεων και μοίρασμα χρόνου συμμετοχής.

Ο MVP για εμένα δεν ήταν ούτε ο εκπληκτικός Μου-Μου, που πραγματικά δείχνει οτι η ομάδα ΔΕΝ χρειάζεται τον Γκρήρ, ούτε το "πουλεν" μου, ο Πρίντεζης που είχε 7/7 δίποντα με 4 ασσιστς και 7 ριμπάνουντς, αλλά ο μικρός της παρέας. Ο Μίλος Τεόντοσιτς. Και αυτό γιατι οι 4 ασσιστς που έδωσε ήταν η μιά καλύτερη από την άλλη, ενώ σε άλλες 3 περιπτώσεις μοιρασε μαγικά την μπάλα αλλα δεν μπηκε καλάθι για να μετρήσουν ως ασσιστς.

Περισσότερα στο φορουμ.

υγ. Ο Γκρηρ δεν χρειάζεται να ειναι στην ομάδα. Ρολλάρει τόσο καλύτερα με Μπλάκνει και Τεό στον άσσο... Ελπίζω να το έχει δει ο Πινι και να αφήσει τον Αμερικανό να σαπίσει στον πάγκο, όπως άφηνε τοσο καιρό τον Μιλος και τον Μου-Μου.