Επισκευτείτε το thrylos-fans.net

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Αναζητείται φιλότιμο

Είχα την τύχη να μην δω το χτεσινό παιχνίδι. Και λέω την τύχη γιατι πραγματικά πιστεύω οτι χθες θα έσπαγα όλο το σπιτι αν εβλεπα ολα αυτα που διαβάζω οτι γίνανε στο κλειστό της Πυλαίας.

Σας παραθέτω τις δηλώσεις του πιο επικίνδυνου προπονητή που έχει περάσει από τον Ολυμπιακό την τελευταία 10ετία, και μετα θα κάνω ενα μικρό σύντομο σχόλιο.

"Ο ΠΑΟΚ πάλεψε και ελπίζω αυτή η νίκη να τον βοηθήσει. Θα δυσαρεστήσω πολλούς ανθρώπους αν πω τις σκέψεις μου και θα στενοχωρηθώ κι εγώ. Έχω την εμπειρία για να τα κρατήσω τώρα μέσα μου. Πήγαν περισσότερες φορές από μας στις βολές. Δεν συμφωνώ με την τεχνική ποινή που μου χρεώθηκε".

"Δεν έχει σημασία αν ήταν ένας πόντος οι 70 ή όλοι. Πρέπει να δούμε το παιχνίδι, ίσως κάνω λάθος. Δεν απορρίπτω τίποτα. Δείτε αν άξιζε ο ΠΑΟΚ εννιά περισσότερες βολές. Δείτε γιατί δόθηκε η τεχνική ποινή, ανανεώθηκε ο χρόνος χωρίς να βρει η μπάλα τη στεφάνη κι άλλες αντιδράσεις ανάλογη με τη δική μου, αλλά όχι τεχνική ποινή. Περιμέναμε σκληρό παιχνίδι και δεν το λέω για τον ΠΑΟΚ. Με αυτό το ρόστερ κάθε παιχνίδι τις τελευταίες έξι εβδομάδες είναι δύσκολο. Κερδίσαμε έναν πόντο στη Λάρισα, δύο στο Ρέθυμνο. Δεν λέμε κάτι κακό για τον ΠΑΟΚ".

"Χάσαμε γιατί σκοράραμε δύο πόντους λιγότερους. Αν είχαμε κι εμείς ίδιο αριθμό βολών, τεχνική ποινή για ποιον λόγο; Είμαι 40 χρόνια προπονητής γιατί αυτά τα σκατά. Όχι ικανοποιημένος από τις τελευταίες 6 εβδομάδες. Τα επιθετικά ριμπάουντ του ΠΑΟΚ έπαιξαν ρόλο. Θα έλεγα τα ίδια αν κερδίζαμε το παιχνίδι. Μην με αδικείτε, ούτε παρεξηγείτε. Ελπίζω να δουν το παιχνίδι και όλοι οι φορείς του παιχνιδιού. Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός αυτή τη στιγμή
".

Οτι κι αν σου έκανε η διαιτησία, δεν έχεις καμία δικαιολογία για την αρρωστημένη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ομάδα εδώ και αρκετό καιρο. Ειναι ντροπή σου που δεν έχεις αναλάβει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ την ευθύνη για μία ήττα ή για μια κακή εμφάνιση της ομάδας. Ειναι ντροπή σου να συνεχίσεις να μας δουλεύεις έτσι και καλά θα κάνεις να σηκωθείς να φύγεις τώρα από τον Ολυμπιακό αν σέβεσαι έστω και στο ελάχιστο τους ανθρώπους που σε πίστεψαν και σε εμπιστεύτηκαν. Από τον πρόεδρο, μέχρι και τον τελευταίο φιλαθλό της ομάδας.